تعدادی از دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سانحه هوایی جان باختند


بر اثر سقوط هواپیمای اوکراینی تعدادی از دانشجویان ایرانی خارج از کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، شنیده ها حاکی از آن است که بر اثر سقوط هواپیمای اوکراینی که صبح امروز در حوالی صباشهر استان تهران سقوط کرد، تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه های آمریکا و کانادا در پرواز امروز صبح تهران به کیف جان خود را از دست داده اند.

همچنین حمیدرضا ستاره کوکب دانش آموخته دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شریف به همراه همسرش جان باختند.

گفته می شود دو فرزند یکی از مقامات وزارت بهداشت و دختر و داماد یکی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز در این پرواز حضور داشتند.

به گزارش مهر، صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال در ساعت ۶:۱۲ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بوده که همه سرنشینان آن جان باخته اند.

[ بازدید : 38 ]
[ پنجشنبه 19 دی 1398 ] [ 9:34 ] [ سارا ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]