معاون فرهنگی وزیر علوم : برنامه راهیان نور باید شامل دانشجویان غیرانتفاعی نیز بشود






معاون فرهنگی وزیر علوم :

برنامه راهیان نور باید شامل دانشجویان غیرانتفاعی نیز بشود

معاون فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد: برنامه‌های راهیان نور باید شامل دانشجویان غیرانتفاعی نیز بشود.

به گزارش خبرگذاری مهر، به نقل از وزارت علوم، جلسه راهیان نور دانشگاهیان (قرارگاه شهید علم الهدی) برگزار شد.

غلامرضا غفاری ضمن تقدیر از رشد فعالیت‌های مرتبط با راهیان نور دانشگاه‌ها هم به لحاظ کمی و کیفی، تاکید کرد: با توجه به تأثیرگذاری این فعالیت افتخارآمیز و تأثیرگذار، باید این اردوها به گونه‌ای تنظیم شود که دانشجویان بتوانند از دستاوردها و توانمندی‌های علمی کشور نیز بازدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهادت افتخارآمیز سردار سلیمانی سرمایه اجتماعی ایرانیان است، افزود: گرچه شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که دستگاه‌ها با تنگناهای اقتصادی مواجه هستند ولی با توجه به درخواست زیاد دانشجویان و دانشگاه‌ها برای حضور در این حرکت عظیم فرهنگ‌ساز، همه تلاش می‌کنیم که این اردوی بزرگ با قوت تمام برگزار شود.

معاون فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد: برنامه‌های راهیان نور باید شامل دانشجویان غیرانتفاعی نیز بشود.

غفاری با اشاره به استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های مناطق غرب و جنوب غرب در راهیان نور، تاکید کرد: باید در زمینه تولید محتوای غنی برای برنامه راهیان نور اهتمام بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست اعضای شرکت کننده به موضوعاتی از جمله تلاش برای اعزام زائر اولی‌ها، توجه ویژه به دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی، کمک به دانشگاه‌هایی که توان اعزام ندارند، تقویت سامانه راهیان نور، ارائه گزارش دانشگاهی به تفکیک، تقویت محتوای برنامه‌های راهیان نور، اطلاع رسانی مناسب دستگاه‌ها در زمینه راهیان نور، برگزاری اردوی راهیان نور تخصصی و حضور اساتید در اردوی راهیان نور اشاره کردند.


[ بازدید : 80 ]
[ دوشنبه 30 دی 1398 ] [ 15:47 ] [ سارا ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]