گفتگ و پرسش و پاسخ در دانشگاه یاسوج با کاندیدای مجلس شورای اسلامی!








به گزارش خبرگذاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج گفت: نامزدهای انتخابات مجلس در استان می توانند با رعایت شرایط و مقررات حاکم بر محیط دانشگاه، در نشست های ویژه دانشجویی حضور یافته و پاسخگوی دانشگاهیان باشند.

احمد عریان با اشاره به نزدیک شدن به موعد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی در طول چهل و یک سال اخیر با همه مشکلاتی که وجود داشته از جمله جنگ تحمیلی و ترورها و سایر مراحل سخت و حساس اما انتخابات را در هر شرایطی برگزار کرد که برای نظام و مردم جای بسی افتخار است.

رییس دانشگاه یاسوج گفت: نظام جمهوری اسلامی نشان داده که بر خلاف ادعای رژیم‌های مستکبر دنیا که دم از دموکراسی می‌زنند به رای و عقیده مردم در عمل احترام می‌گذارد اما بسیاری از کشورهای منطقه که دنباله‌رو امریکا هستند به مردم سالاری و رای مردم اعتقادی ندارند.

وی اضافه کرد: انتخابات مجلس همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد و این دوره نیز بنا به هر دلیل دارای حساسیت است اما باید با سعه صدر و تحمل یکدیگر و پرهیز از توهین و تخریب، از انتخابات یک فرصت ایجاد کرد.
رییس دانشگاه یاسوج با بیان این که دانشگاه ها نقش مهمی در ایجاد فضای پرشور و با نشاط انتخاباتی دارند افزود: دانشگاه مظهر خرد و دانش است و باید خردمندانه و عالمانه در همه زمینه‌ها از جمله در انتخابات حضور پیدا کند.

رییس دانشگاه یاسوج در همین خصوص با بیان اینکه دانشگاه یاسوج آماده برای ایجاد شور انتخاباتی است و از همه گفتمان‌های درون نظام و انقلاب در دانشگاه استقبال می‌کند افزود: با حفظ چارچوب‌ها و در راستای دستور العمل‌ها و قوانین و با رعایت حفظ حریم و حرمت‌ها و احترام به همه دیدگاه‌ها به استقبال انتخابات می‌رویم.

وی با بیان این که دانشگاه متعلق به دیدگاه و تفکر خاصی نیست و همه باید بتوانند اظهار نظر و ابراز عقیده کنند اضافه کرد: زمینه برگزاری و اجرای برنامه‌های انتخاباتی از جمله برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و سخنرانی‌ها در این دانشگاه فراهم است و امیدواریم که دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان بتواند رسالت خود را در انتخابات به نحو احسن انجام دهد.

دکتر عریان افزود: دانشگاه باید دارای شور و نشاط در همه زمینه‌ها از جمله در ابعاد علمی و فرهنگی و سیاسی باشد و از هرگونه برنامه و اقدام مبتکرانه و خلاقانه در حوزه‌های مختلف که به توسعه استان کمک می‌کند استقبال می‌کنیم.


[ بازدید : 44 ]
[ دوشنبه 14 بهمن 1398 ] [ 15:44 ] [ سارا ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]