هزار ماسک رایگان و بسته‌‌های حمایتی توسط بسیج دانشجویی سیرجان توزیع شد

هزار ماسک رایگان و بسته‌‌های حمایتی توسط بسیج دانشجویی سیرجان توزیع شد


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان از توزیع ۱۰ هزار ماسک رایگان و بسته‌های غذایی بین نیازمندان حاشیه شهر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله کرمان، علی سلیمی‌دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت: ۱۰ هزار ماسک رایگان در رزمایش کمک مؤمنانه بین مردم بی‌بضاعت حاشیه شهر توزیع شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان افزود: با توجه به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی در شهرستان سیرجان و حضور دانشجویان متخصص، جوان، پرانگیزه، جهادی و انقلابی، در رفع کمبودهای ماسک این مجموعه بخشی از مشکل کمبود را برطرف و امروز هم شاهد توزیع تولیدات کارگاه بین قشرهای نیازمند هستیم.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در کشور و دیدن این همدلی و وحدت و تلاش بی ‌وقفه و مجاهدانه و داوطلبانه مردم برای رفع این بحران خاطرات خوب به یادماندنی برای ملت ایران است.

سلیمی‌دریابیگی با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و اولویت قراردادن حفظ سلامت افراد حاضر در کارگاه بیان کرد: حدودا ۲۵ نفر خیاط بسیجی ثابت در شیفت‌های مختلف در طی روز از صبح تا عصر در کارگاه‌ تولیدی مجزا، ضدعفونی شده و با لحاظ همه موارد بهداشتی حضور داشتند و دو نوع مختلف از انواع ماسک در کارگاه تولید شده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان همچنین از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانشجویی همزمان با عید فطر خبرداد و گفت: در این مرحله توزیع ۱۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان بین نیازمندان توزیع شد و در مرحله اول هم که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام شد، ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.


[ بازدید : 37 ]
[ سه شنبه 6 خرداد 1399 ] [ 12:26 ] [ سارا ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]