افتتاح سینمای دانشگاه تهران در آینده نزدیک/خرید یک سینمای دیگر تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از افتتاح سینمای این دانشگاه تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: علاوه بر آن سینمای دیگری با ظرفیت ۷۰۰ صندلی در بلوار کشاورز تهران خریداری کرده‌ایم و تا چند ماه آینده در اختیار خانواده دانشگاه تهران قرار می‌گیرد.



     وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه ترویج مسئولیت‌های اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه تهران

 توانستیم طرح‌هایی شامل افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی و مدیران، طرح گفت‌وگوی

 فرهنگی دانشجویان ایران و جهان، شیوه‌نامه تحقق حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و ایجاد میز خدمت در

 دانشگاه و در نهایت کارگروه ترویج اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه تهران را اجرایی کنیم.


وی همچنین به آخرین وضعیت افتتاح سینمای دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توافقی که با جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه تهران صورت گرفت توانستیم تالار ناصرخسرو را تخلیه کنیم و سینمای دانشگاه تهران در این تالار تا حدود دو ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد. در واقع بعد از سال‌ها تلاش برای راه‌اندازی سینما که به دلیل عدم وجود فضای کافی به تعویق می‌افتاد، توانستیم این سالن که حدود ۸۰ صندلی دارد را برای نمایش فیلم در اختیار دانشجویان قرار دهیم.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران در پایان از برنامه این دانشگاه برای خرید سینمای دیگر در بلوار کشاورز تهران خبر داد و گفت: این سینما دارای ۷۰۰ صندلی است که خانواده دانشگاه تهران می‌تواند از این سینما به عنوان سینماتک دانشگاه تهران استفاده کنند. در حال حاضر مسائل حقوقی این سینما حل شده و سرقفلی سالن با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان خریداری شده است که امیدواریم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 


[ بازدید : 39 ]
[ پنجشنبه 12 دی 1398 ] [ 9:28 ] [ سارا ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]